mandag 23. juli 2012

Mitt første innlegg på ny blogg!

Dette er mitt første innlegg på ny blogg. På en grå dag som i dag tenkte jeg det kunne passe seg å starte en blogg, ettersom det er noe jeg har hatt litt lyst til å gjøre en liten stund nå. Har hatt blogg før på blogg.no, som var en typisk blogg uten noe mål og mening. Det var for noen år siden når blogging begynte å bli kjent og alle hadde det.. Men nå tenkte jeg at jeg skulle prøve meg igjen! Her kommer jeg til å blogge om interiør, inspirasjon, DIY og litt design ettersom jeg studerer Grafisk Design. 
Litt om meg og mitt: Bor i Ytre Enebakk, et sted som ligger ca en halv time fra Oslo, litt på landet. Her bor jeg med min samboer og en Staffordshire Bull Terrier som heter Nemi. Ellers studerer jeg Grafisk Design og interesserer meg for interiør og andre kreative ting.

Her er det noen bilder fra "skiltveggen" vår på kjøkkenet:

Veggen bak skiltene ser litt ut som gammel stråtapet, men er faktisk en maling som ser ut som betong. Den ene og største veggen på kjøkkenet vårt ser slik ut.


Bildet nedenfor er ikke fra skiltveggen vår, men det er en tavle som står på kjøkkenet for at kjæresten min skal huske matpakka si når han drar på jobb, som han veldig ofte glemmer.. Litt slitt nå, så snart på tide med en liten endring der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar